Misgrijpen is er niet meer bij waardoor arbeidsprocessen vlotter verlopen. Je hebt altijd voldoende, maar zeker niet teveel voorraad.
Wat zijn de voordelen?

Niemand hoeft zich m.b.t. tot het kernassortiment meer bezig te houden met het bestellen van artikelen. Ook het ontvangen, uitpakken en intern distribueren behoort tot het verleden.
Per kast kan er op ieder gewenst moment een overzicht worden opgevraagd over het verbruik per artikel in aantallen én in geld uitgedrukt. Zo kun je altijd een vinger aan de pols houden.
Studenten van de Hogere Economische School (HES Rotterdam) hebben uitgebreid onderzoek gedaan naar de besparingen. Uit het rapport komt naar voren dat een besparing van 55% mogelijk is.
Naast ons aanbod van een zeer ruim assortiment milieuvriendelijke producten, bundelen wij tevens de orderstroom, wat zal leiden tot minder leveringen, dus minder verkeer met als gevolg een vermindering van CO2-uitstoot.
De voorraad kantoorbenodigdheden en huishoudelijke producten blijft altijd overzichtelijk door een slimme en logische kastindeling. Bovendien word je verbruik overzichtelijk vermeld op de maandelijkste verzamelfactuur.
Bedrijven gemiddeld tussen de 8 a 9 uur per maand kwijt zijn aan het inkoopproces van kantoorbenodigdheden?
Er hoge verborgen kosten aan de inkoop van kantoorartikelen verbonden zijn?
Bedrijven die gebruikmaken van het Excellent Pakket hier nog maar gemiddeld 2 a 3 uur mee bezig zijn?
En dus een flinke kostenbesparing kunnen realiseren?